diumenge, 23 d’abril del 2017

PRIMERA EXCURSIÓ AL MAS DE REIG

Al llarg de tota la meua vida laboral com a mestre d’Almussafes sols he anat en dues ocasions al Mas de Reig amb els meus alumnes i va ser en les dues primeres promocions. En la primera acompanyat de Vicente Emeterio i Josefa Bataller el curs 1983-1984 i en la segona per Vicente Emeterio i Manuel Fraile, el curs següent.

Ja vaig traure fotos de la segona ocasió, corresponents al viatge del dia 1 d’abril de 1985, quan estaven en tercer d’EGB. Podeu veure aquell material seguint els enllaços següents: 
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.872759649487489&type=1 i
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.873207156109405&type=1.

Són publicacions del dia 6  i el 7 d’octubre de 2015, respectivament.

Però la foto que hui acompanye correspon al primer viatge i es feu quan estaven en quint. Els noms dels alumnes per ordre de llista era: Marcos, Evelio, Inmaculada, Joaquín, Yolanda, Carlos, Mónica, Miguel Ángel, Pedro Jesús, Vicente, Rocío, Sofía Sonia, Antonio, Mª Consuelo, Rafael, Luís, Lorena, Miguel, Manuel, Marta R., Mauricio, Óscar, Eva Mª, Mª Pilar, Mª Carmen, Olga, Francisco, Marta S., Federico, Carlos, Javier, Juan Bautista, Mª Teresa i Carolina.


Sempre teníem a Ricardo Iborra –avi de la nostra regidora de cultura– d’amfitrió i –almenys als mestres– ens ensenyava la casa per dins i vertaderament n’hi havia algunes peces de la mateixa que eren precioses. Em ve ara a la memòria una tassa de WC de porcellana fabricada en Londres a principis del segle XIX, que crec estava al pis de dalt.

En la foto crec que apareixen trenta o trenta-u dels trenta-quatre alumnes que formaven el grup. Supose que els que no es veuen ací no estarien a molta distància o també que algú/na no acudiren a classe aquell dia.

No està molt clara. Les càmeres de fotos d’aquell temps no eren com les d’ara i el/la company/nya que la faria tampoc em feia moltes fotos, ja que jo he segut sempre el fotògraf oficial de tots els grups que hem portat i no sols dels meus. Això es junta també a que es feia a una certa distància. Ací està sols el meu grup però també n’hi ha una foto amb els tres grups a l’hora i eren un centenar d’alumnes aproximadament.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada