dimarts, 5 de gener del 2016

EXCURSIÓ AL MAS DE REIG (II) – ANNEX FOTOGRÀFIC

D’aquella excursió ja teniu la informació en l’altra publicació, però hui afegeix unes fotos més que tenia d’aquell dia.


Araceli Bosque Martínez em preguntava si tenia més fotos i deia que era de la classe de Vicente Emeterio. Després Marta Hernández Calatayud ens ha recordat que ella estava en la classe de Manuel Fraile.


Bé, he buscat tot el material que tenia i ací us fique cinc fotos més, que he retallades per tal de què es veja un poc millor perquè totes estaven fetes a molta distància.



Teniu una de la classe de Vicente en la que no està el mestre i una de Manuel amb ell. A més una del meu grup en la qual també estic jo i un altra de la fila en la que els meus van davant. Per últim està la que es veu el Mas des de dalt el pont de la via fèrria.


Publicat al Facebook el dia 07-10-2015.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada