dissabte, 17 d’octubre del 2015

BLOG DEL CRONISTA

Sembla que quasi ha passat el tema electoral que ens envaïa .... ja sols falta reflexionar –a qui ho necessite– i demà a exercir el dret de votar amb total llibertat. 

La publicitat de tot tipus ens ha arribat, arriba i arribarà també pel Facebook local. I encara que és mal moment, perquè els caps de setmana el personal sembla agafar-se unes certes vacances d’entrar-hi , jo vaig a aprofitar també per a fer-ne una poca referida al meu blog.



Ja el vaig presentar per ací el 16 de març i algunes persones ja el coneixen perquè entren de tant en tant o ho han fet alguna vegada.

Actualment reuneix 103 de les meues publicacions del Facebook, amb totes les fotos que fique i amb la data en que foren publicades al final de cada article. He passat els meus treballs fins final de l’any 2014.

Ja vaig dir en aquell moment que porta per títol: “Peces per a un puzle històric d’Almussafes”. Torne a ficar-vos un accés directe: http://cecilioalcaraz.blogspot.com.es.

Acompanye un eco de pantalla del mateix amb l’última col·laboració d’hui mateix. Podeu mirar, llegir i també comentar. Reuneix un treball que és exclusivament local, per tant sense interés fora d’Almussafes. Però està fet amb molta il·lusió i va dedicat a totes les persones que vulguen seguir-ho. Per la meua part, jo encantat! I no té publicitat!

Publicat al Facebook el dia 23-05-2015 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada