dijous, 1 d’octubre del 2015

PRESENTACIÓ DEL MEU BLOG

Hola, porte ja quasi catorze mesos col·laborant en la nostra pàgina d’Almussafes segle XX de normal i algunes vegades a la d’Almussafes, depén de si parle de coses més antigues o si són actuals. Des fa temps tenia la idea de crear un blog on ficar els meus materials i ja ho he fet.

De moment, estic començant i aprenent al mateix temps. La primera cosa que vaig a fer és incloure totes les publicacions que he preparat pel Facebook, que ja són 126 amb la del matí. De fet, ja estan incloses les primeres 12 publicacions. El fons que podreu veure canviarà fins trobar el que més m’agrade.

Més avant començaré també a publicar altres coses actuals i treballs que tinc guardats, alguns publicats als BIMs o als llibres de festes. Espere que la visiteu en algun moment. Això no significa que acabe la meua tasca al Facebook, sinó que portaré les dues a l’hora.

Us fique l’enllaç, que va directament a la barra d’Internet, és: cecilioalcaraz.blogspot.com i l’acompanye d’una foto de la vista que té el meu perfil al blog. Com podreu observar les meues dades de nom i cognoms apareixen completes i la foto de la torre d’Almussafes és la mateixa.



He titulat el blog amb el nom de “Peces per a un puzle històric d’Almussafes”. Espere que us agrade.

Publicat al Facebook el dia 16-03-2015
Publicat al Facebook “Almussafes” el dia 2015-03-17 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada