dilluns, 8 de maig del 2017

FOTO DE PACO RIBERA: ESCOLA D’ALFABETITZACIÓ

Com no sé bé què està passant us fique la mateixa foto de Paco Ribera en una versió meua, què és una fotocòpia que em passà el meu amic de quinta i col·lega mestre José Luís García, què és el fill del mestre que està situat a la dreta de l’alcalde. D. Enrique García Lahoz fou mestre alfabetitzador a meitat dels anys seixanta.


Adjunte una foto d’un dels meus articles publicats al BIM que parla d’una notícia referida a un lliurament de premis de final de curs de l’any 1965 que també tenia com a protagonista a D. Enrique. La veritat, és que no sé com donava les classes ací, supose que per la vesprada o la nit, perquè ell estava treballant en aquella època en un col·legi de Xàtiva.


No sé segur si en ella apareix Tica Fort –la mare de la meua companya mestra Gisela Giménez–, però el meu amic crec que em comentà que li l’havia passat ella. 

Publicat al Facebook “Almussafes segle XX” el dia 04-04-2016.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada