dimecres, 18 de març del 2015

EXCURSIÓ DE 1982

El dia 15 de juny de 1982 vaig fer la primera excursió important amb els alumnes de la  primera promoció de cicle complet de tres cursos, estaven en tercer d’EGB. Fou una excursió a la que vingueren mares, l’única en eixa modalitat, ja que mai més ens han acompanyat, recorde ara a la de Ximo Raga i a la de Rafa Raga.


Anàrem a la base aèria de Manises, al Jardí Botànic, dinaren als Vivers i visitaren el Zoològic, passaren per la Ciutat Fallera i acabaren al Port de València donant una volteta en una de “las Golondrinas”. Un dia molt complet.


A Manises tingueren una xicoteta xerrada per part d’un oficial pilot dels avions Mirage de l’exèrcit que en aquella època estaven a l’aeroport militar, no sé si actualment la cosa serà diferent. Després anaren cap una zona on els alumnes pujaren sobre l’ala d’un avió, cosa que en un cert moment preocupà a l’oficial. És a aquest moment, que corresponen tres de les fotos que publique ara, l’altra fou del passeig en barca pel port.


El mestre era el meu company Vicente Emeterio. En aquell temps també estava Josefa Bataller al nostre nivell. Els/les alumnes de la tercera foto, que no està el mestre, serien de la seua classe o de Josefa. Com sempre, jo sóc el que fa les fotos i no estic en cap.


És un material de poca qualitat, però és el que tinc d’aquella època.

Publicat al Facebook el dia 22-03-2014

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada