diumenge, 22 de març del 2015

PONT DEL PARC CENTRAL

Hui vaig a oferir-vos una foto que esteu esperant fa temps, la  de les dues torres de fusta i el pont o passarel·la que les unia amb fusta i cordes que n’hi havia al Parc Central, hui es veu una foto feta un poc lluny, des de l’entrada al Parc que està enfront del final de Carrer Santa Anna. Prompte us ficaré una que està més de prop. Això va d’aperitiu!

Ací va. La foto és del curs 1987-1988 i pertany com altres que ja han eixit –Parc de les Palmeres i esplanada front el Centre Cultural– a un carret de diapositives que fa fer el mestre D. Francisco Chalmés amb els seus alumnes.

Recorde que en la primera comunió del meu fill, que seria en 1989, els cosins que vingueren pujaren tots mudats com anaven dalt, encara que no vaig fer fotos, ara seria una foto bonica... Imagine que passà el mateix amb els d’altres famílies.

Sabrina Magalhaes deia un dia al veure la foto dels jocs del Parc de les Paleares: “¿y os acordais del super fuerte que habia en el parque del ayuntamiento!!! ese si que molaba, !! con el puente que cruzaba de torre a torre... a ver si alguien tiene foto!!”. Vaig escriure a continuació que jo també la tenia…


Publicat al Facebook pàgina d’Almussafes el dia 04-07-2014

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada