dimecres, 18 de març del 2015

ORLA DE LA MEUA SEGONA PROMOCIÓ

La primera orla que vaig fer i que s’acompanya correspon a la meua segona promoció. En aquell temps els alumnes de Cicle Mitjà els tenien durant tres cursos seguits, entre tercer i cinqué. En ella es veu que correspon als anys entre 1984 i 1987.

Abans d’acabar l’últim curs, vaig agafar les fotos de carnet que entregaven els alumnes per omplir la documentació oficial i les vaig muntar sobre un full en A3. Tenia que ficar-lo en una màquina d’escriure de carro gran i anar amb molta cura per evitar errors de difícil correcció. Encara no n’hi havia “Tipex” com ara. En aquella època tot es feia manualment i no disposaven de mitjans per fer una obra ben acabada, cosa que després si resultà possible amb l’ús de la informàtica.

Seguidament vaig anar a Maiques a que li fera una foto al material preparat i la còpia que vaig pagar tindria com a molt 13x18 cm, segurament menys. Era l’únic record que em quedà, ja que després em tocà desmuntar-lo per usar les fotos per la finalitat que tenien.

Passaren alguns anys i un bon dia la meua amiga Amparín Santacruz, em regalà una còpia d’aquella mateixa foto, però del doble de grandària que la que jo conservava.

Quan en l'any 2009 feren el cinquantenari del col·legi vaig imprimir totes les orles que tenia però no arribaren a ser exposades. Resultava “massa” ficar tota la col•lecció d’un sol mestre..., així que es ficaren dos o tres...

Hui fique aquesta perquè aquells alumnes són ja persones adultes. Si algú/na no es sent massa afavorit ho sent, però era el material de que disposava...

Pràcticament ningú/na del que m’acompanyàreu en aquella aventura de tres anys l’heu vista fins ara. Espere que us agrade.


Publicat al Facebook el dia 20-03-2014

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada