dimecres, 18 de març del 2015

MAGISTERI DEL COL·LEGI SALAS POMBO EN 1968

Supose que com estem en festes molta gent està divertint-se i no es recordem tant del Facebook. Per altra part, pense que la cosa està un poc parada des fa uns dies. Així és que vaig ajudar un poc a donar-li marxa.

Us adjunte una foto que em passà D. Vicente Duart Tasa en l’any 2001 quan vaig col·laborar en la preparació d’una exposició de fotos que feren acompanyant a la inauguració del nou edifici del Col·legi Almassaf.

Ja sabeu que ell va ser el director fins l’any 1980 i es marxà a Benifaió en el mateix moment que jo vaig vindre ací. No compartiren escola, però sí una certa amistat, sobre tot des d’aquest moment.

Dalt, d’esquerra a dreta eren les següents mestres: Dª María Benavent, Dª Pilar Mayor, Dª Maruja Pérez, Dª Pilar Sanchez, Dª Mª Luisa Ballester, Dª Carmina Galbis, Dª Braulia Estellés i Dª Mª Luisa Rodríguez.

Baix, de dreta a esquerra els mestres eren: D. Francisco Verdejo, D. José Enrique Romeu, D. Perfecto López, D. Vicente Duart, D. Lorenzo Andreu, D. José Magraner i D. Pascual Moner. Esta informació em la facilità el meu company D. Francisco Chalmés quan preparaven l'exposició del cinquantenari del col·legi, en l'any 2009. Ell vingué el curs següent.

Segurament, la foto es va fer el dia del mestre de 1968. Les persones que passem dels cinquanta anys -o un poc menys- supose que recordaran a alguns dels protagonistes de la foto.


Publicat al Facebook el dia 18-03-2014

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada